ZA RELAXACÍ 24 km

Trasa k odpočinkovým a relaxačnímmístům Bystřicka za využití cyklostezek a klidných silnic. Relaxační zónu najdete u Domanínského a Skalského rybníku nebo v Koníkovském polesí.
VIDEO trasa

Bystřice nad Pernštejnem | Areál sportu a kultury s.r.o. | Eden (1 km) | Rozsochy (6 km) | Kundratice (7 km) | Rovné (9 km)  | Vojtěchov (12 km) | Skalský rybník (14 km) | Bohuňov (16 km) | Janovičky (17 km) | Domanín (20 km) | Domanínek | Bystřice nad Pernštejnem (24 km)

Vyšlápneme od TIC v Bystřici vzhůru náměstím, nad ním hned odbočíme doleva do ulice Dr. Veselého a sjedeme před fotbalový stadion. Zde můžete odbočit vpravo a navštívit sportovní halu s krytým bazénem, lezeckou stěnou a bowlingem. Další cesta nás vede z velké zatáčky doprava pod koupalištěm k mostku přes říčku Bystřici a vzhůru kolem Pohádkové aleje a parku miniatur k Edenu a dále cyklostezkou kolem železniční tratě a kolem lesa a letiště k silničce nad Domanínkem.
Zde odbočíme vlevo (cyklotrasa 5061) a na horizontu najedeme vpravo na pokračování cyklostezky, která nás dovede až k parkovišti a rozcestí k Domanínskému rybníku. Zde opatrně převedeme kolo přes silnici č. 19 a sjedeme k Domanínskému rybníku, kde se můžeme občerstvit a v létě vykoupat nebo si zapůjčit šlapadlo.
Po odpočinutí se vrátíme k silnici po cyklostezce kolem ní pokračujeme doprava ve směru na Nové Město na Moravě. Po necelém kilometru najedeme na silnici ke Skalskému dvoru. Těsně před rybníkem odbočíme mezi chatky doprava a po úzké asfaltce objedeme Skalský rybník a poté dojedeme do Bohuňova.
Dále pokračujeme směrem na Bystřici (Pražská cyklotrasa č. 1), vyšlápneme malé stoupání za Bohuňovem a následuje dlouhý sjezd a po něm odbočka vlevo na Borovinku s restaurací a dětským hřištěm. Poté pokračujeme přes Domanín k Bystřici po nové cyklostezce a cyklostezska č. 1 nás nově vede pod silnicí č. 19 až ke koupališti a odtud na náměstí.

OBČERSTVENÍ A UBYTOVÁNÍ

Hotel Skalský dvůr s restaurací
Sportovní a rekreační areál Borovinka

PRODEJ A SERVIS KOL
AB Cykosport, Nádražní 85, Bystřice nad Pernštejnem, tel.: 737 461 602, www.abcyklosport.cz
Cyklo Kalina, Pod Kaštany 39, Bystřice nad Pernštejnem, tel.: 603 830 197
Karel Krondráf, Stříbrná 778, Bystřice nad Pernštejnem, tel.: 566 553 088

Ke stažení:
Mapa (.pdf, 994,14 KB)
Letáček (.pdf, 3,86 MB)
Souřadnice do GPS (.gpx, 155,2 KB)